Supportavtale (SLA)
Nedetid kan få store konsekvenser både økonomisk og tidsmessig. Gjennom en supportavtale får du tilgang til kvalifisert kompetanse når du har behov for det.
Hvorfor supportavtale?
Med en supportavtale får du en rekke fordeler som sikrer at din bedrift alltid har den nødvendige tekniske støtten. Du vil motta support innenfor avtalt servicetid, noe som betyr at du kan få hjelp når du trenger det mest. I tillegg får du tilgang til kvalifisert teknisk support, slik at du kan være trygg på at problemene dine blir håndtert av eksperter. Feilsøking og feilretting blir også utført innenfor den avtalte servicetiden, noe som sikrer rask og effektiv løsning av eventuelle tekniske problemer.
Ønsker du å vite mer?
Vi hjelper deg gjerne med å velge rett SLA avtale for deg og din bedrift.
Våre SLA tjenester
Inkludert
Standard
Åpningstid support
Mandag – fredag 08:00 – 20:00
Lørdag – søndag 10:00 – 14:00
Responstid
Best effort
Utvidet
Åpningstid support
Mandag – fredag 08:00 – 20:00
Lørdag – søndag 10:00 – 14:00
Responstid
15 minutter
Avtalt servicetid
Man-fre 08:00 -16:00
Mulighet for betalt feilretting
Man-fre 16:00 - 20:00, lør 10:00 - 14:00
Optimal Pluss
Åpningstid support
Alle dager 00:00 - 24:00
Responstid
10 minutter
Avtalt servicetid
Man-fre 08:00 -18:00
Mulighet for betalt feilretting
Alle dager 00:00 - 24:00
Optimal 24/7
Åpningstid support
Alle dager 00:00 - 24:00
Responstid
10 minutter
Avtalt servicetid
Alle dager 00:00 - 24:00